Spring naar content
Onze aanpak

Wat we doen

Jouw organisatie wordt dé autoriteit in de markt. Zodat klanten naar jou toekomen. Hoe pakken we dat aan?

57

Hoe gaan we van start?

Met het maken van een B2B-Marketing strategie.

 

  • Interviews met 5-10 van jouw klanten

    Cruciaal om jou en je klant écht te begrijpen.

  • Buyer Persona maken

    Een visueel overzicht met pijnpunten en behoeften.

  • Kanalen & content

    Google? Of toch Linkedin? En welke contentstrategie?

  • Wie doet wat?

    Wil je veel zelf doen? Of liever alles uitbesteden aan ons?

Digital Marketing

Omdat we je klanten geïnterviewd hebben, weten we precies op welke kanalen we jouw doelgroep kunnen bereiken. Op ieder kanaal hebben wij een fulltime specialist.

  • Linkedin

    Linkedin Ads, persoonlijke profielen, bedrijfsprofiel. Lees meer.

  • Google: SEO

    Jouw organisatie in de top van de organische resultaten. Lees meer.

  • Google: SEA

    Via Google Ads direct bovenaan in Google. Lees meer.

  • E-mail

    Relaties opwarmen naar een verkoopmoment. Lees meer.

Content creatie

We weten welke kanalen we moeten inzetten. Dan rest ons nog één ding: hele sterke content maken. Content wat jouw doelgroep echt gaat raken. 

  • Contentstrategie

    Onze strateeg maakt een strategie en kalender. Lees meer.

  • Teksten

    Onze tekstschrijver begrijpt jou en jouw klant.

  • Foto’s & video’s

    We zorgen voor voldoende goed beeldmateriaal.

  • Video Podcast

    Ieder kwartaal opnames zodat we video shorts hebben.

Websites

Doen we ons werk goed? Dan komen er steeds meer potentiële klanten op jouw website. Je website moet dus vertrouwen uitstralen. En actiegerichte bezoekers moeten snel kunnen converteren. 

  • Website analyse

    We weten wat wél en niet werkt. Lees meer.

  • Wireframes

    We maken samen met jou een blauwdruk van de nieuwe website.

  • Website Design

    Onze designer snapt jouw wensen.

  • Wordpress Development

    Onze developer zorgt voor een technisch goede back-end.

Hoe werken wij samen?

Krijg ik één aanspreekpunt? En hebben jullie eigen specialisten? Logische vragen. Dit is hoe we samenwerken:

Je krijgt een strateeg Ik heb 10+ jaar ervaring. Mij zie je 2x per jaar (fysiek). We kijken dan kritisch naar de strategie.
Je krijgt een growth manager Ik spreek jou 1x per maand en ben jouw aanspreekpunt. Ohja, ik zal jullie achter de broek aan zitten, in plaats van andersom.
Julia portret
Dennis portret
Je krijgt een team van specialisten Ik focus volledig op mijn vakgebied en spreek jou niet zo vaak. Zodat ik voor jou all in kan gaan op de resultaten.

 Ohja, samenwerken moet ook leuk zijn!

We gaan elkaar vaak zien en spreken. Dan is het wel zo leuk dat je ook een beetje met elkaar kunt lachen, toch?

Joris spart graag met
je verder over vette ideeën.

Ik wil jou, jouw organisatie en jouw klant eerst goed begrijpen. Tijd voor koffie dus.