Spring naar content
Bouw

VTD

Wat doet VTD? Valbeveiligingproducten verkopen aan organisaties in de bouw.

Doel
De vraag

Meer offerteaanvragen van bouwbedrijven.

aanpak
Onze aanpak

Google: conversiegericht verkeer naar de website.

resultaat
Resultaat

15 offerteaanvragen per maand.

VTD strategie

Wat hebben we gedaan?

VTD levert producten. Hier wordt naar gezocht in Google. Zoek je in Google iets rondom ‘val beveiliging’, van specifieke producten tot meer algemene informatie? Dan zul je uitkomen bij onze opdrachtgever VTD. Eenmaal op de website is de kans groot dat je converteert naar een offerteaanvraag.

Resultaat: van 3 naar 15 offerteaanvragen per maand

Een offerteaanvraag zegt niet zoveel, het gaat om de kwaliteit. De leads die uit onze campagnes komen zijn kwalitatief goed. Het ene na het andere project haalt VTD binnen. Niet voor niets werken we al jaren met elkaar samen.

VTD resultaat

Welke kanalen zetten we in?

01
Website
Een conversiegerichte website.
02
Google Ads
Conversiegericht verkeer naar de website krijgen.
03
Google Ads Display
Websitebezoekers retargeten.
04
SEO
Oriënterende klanten naar de website krijgen.

"Tools2Grow - een uitzonderlijk digitaal marketingbureau wiens ondersteuning lovenswaardig is. Ze zoeken actief naar mogelijkheden om onze online aanwezigheid te verbeteren, ons merkimago te versterken en ons bereik te maximaliseren." - VTD

Joris spart graag met
je verder over vette ideeën.

Ik wil jou, jouw organisatie en jouw klant eerst goed begrijpen. Tijd voor koffie dus.