Wat hebben we gedaan?
Wij hebben 8 klanten van Firefly geïnterviewd. Zo ontdekten we relevante pijnpunten van de doelgroep. We hebben dit doorvertaald naar LinkedIn- & Google-campagnes. Gericht op mensen die aanbestedingen beoordelen. Zij zien (jarenlang) Firefly steeds voorbij komen.
Resultaat: 2 grote aanbestedingen gewonnen
Firefly heeft 2 aanbestedingen gewonnen. Ter waarde van miljoenen. Via campagnes hebben wij aan de doelgroep duidelijk gemaakt dat Firefly dé leverancier is die vertrouwd kan worden.
Welke kanalen hebben we ingezet?
01
LinkedIn Ads
Advertenties gericht op pijnpunten van de doelgroep.
02
LinkedIn bedrijfsprofiel
Volgers nemen toe en we plaatsen constant relevante posts.
03
LinkedIn persoonlijke profielen
We schuiven gezichten naar voor, meer vertrouwen.
04
SEO
Zoekt de doelgroep in Google? Dan komen ze bij Firefly uit.
"Naast de goede resultaten ervaren wij de samenwerking als zeer prettig! Het is erg fijn om één vast aanspreekpunt te hebben, we worden hier heel goed in begeleid." - Frank, CEO
Joris spart graag met
je verder over vette ideeën.
Ik wil jou, jouw organisatie en jouw klant eerst goed begrijpen. Tijd voor koffie dus.