Spring naar content
Laat je inspireren

B2B inspiratie

Goed dat je op de hoogte wil blijven van trends in B2B-Marketing! Van events tot onze podcast: Bekijk hier het B2B-inspiratie overzicht.

Neem deel aan B2B-marketing onderzoek!

Wij doen doorlopend onderzoek naar B2B-Marketing. Hiervoor interviewen wij B2B-organisaties (beslissers) en zo ontdekken we steeds nieuwe B2B-Marketing trends. Wil je deelnemen aan ons doorlopende B2B-marketing trends onderzoek? Dan ontvang je ook de resultaten van dit onderzoek. Zo leren we van elkaar.

Kom naar onze events!

We organiseren geregeld events voor beslissers binnen B2B-marketing. Zo organiseerden wij: een lezing van Pieter Kopmels (NIMA B2B-Community). Een AI-workshop: afbeeldingen maken voor je marketingcampagnes onder begeleiding van AI-expert Olaf Lemmens. 

39

Beluister de podcast!

Hoe werk je samen met een marketing bureau? Wat zijn veelgemaaktde B2B-marketing fouten? En, wat zijn onze lessen als ondernemers van een scale up? Beluister onze podcast Marketing Zonder Maskers en kom hierachter.

Samen zijn
we slimmer.

Van veelgemaakte fouten in B2B-marketing tot onze persoonlijke uitdagingen: volg ons op LinkedIn en blijf op de hoogte.

Interessante artikelen voor jouw business

Bekijk ook deze blogs

Lees meer

Klantreis Een klantreis bestaat uit vier fases die een klant doorloopt van het eerste tot en met het laatste contact met de aanbieder van een product of dienst. De vier fases zijn awareness, consideration, decision en loyalty.

Lees meer

Customer journey De customer journey is de reis die de klant maakt vanaf het eerste contact met een bedrijf of organisatie tot aan de aankoop en after sales. De customer journey bestaat uit meerdere fases, welke allemaal op deze pagina worden toegelicht.

Lees meer

Klantwaarde Klantwaarde is de waarde die een klant toekent aan jouw product of dienst. Hogere klantwaarde betekent terugkerende klanten en meer winst.

Lees meer

Klikratio Klikratio is de verhouding tussen het aantal weergaven van een advertentie en de keren dat die daadwerkelijk wordt aangeklikt. Je kunt deze data gebruiken om de effectiviteit van je advertenties te meten.

Lees meer

Landingspagina Met een landingspagina leid je bezoekers naar jouw website. Vervolgens spoor je ze aan om tot actie over te gaan.

Lees meer

Geografische data Geografische data geeft je inzicht in de locatie van fysieke objecten op aarde. Lees hier hoe je dit voor jouw bedrijf kunt gebruiken.

Lees meer

Google analytics Google Analytics is een handige tool om inzicht te krijgen in de data van je website. Bekijk waar bezoekers vandaan komen, wat ze doen op je website en meer.

Lees meer

Imago Een positief imago van je merk is essentieel om klanten te werven en te behouden. Wij leggen je uit hoe je kunt werken aan het imago van jouw merk.

Lees meer

Inbound marketing Met inbound marketing probeer je mensen aan te trekken door ze waardevolle informatie te bieden. Wij vertellen je meer over de verschillende technieken.
Joris spart graag met
je verder over vette ideeën.

Ik wil jou, jouw organisatie en jouw klant eerst goed begrijpen. Tijd voor koffie dus.

Solliciteer direct

Lijkt het jou tof om bij te dragen aan onze missie? Bel naar Julia op 06 – 39 05 84 82 of stuur je CV en motivatie naar werkenbij@tools2grow.nl of vul onderstaand formulier in.

Naam(Vereist)
Laat hier je CV achter of laat een maak indruk met een video!
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.