LinkedIn marketing uitbesteden

Wij helpen jouw bedrijf sneller groeien via LinkedIn marketing!

  • Wij ontzorgen jou van A tot Z
  • Beste resultaat dankzij ervaren specialisten
  • Wij kennen de belangrijkste LinkedIn ontwikkelingen
  • 10+ jaar online marketing ervaring
  • 9.6 als beoordeling door klanten
  • Meer dan 250 succesvolle projecten

Hoe wij jou gaan helpen in 3 stappen

1

Uitgebreide Analyse

We starten met een uitgebreide analyse: waar is jouw doelgroep precies naar op zoek, waar liggen de kansen ten opzichte van jouw concurrenten en met welke LinkedIn-strategie krijgen we jouw advertenties onder de aandacht van potentiële klanten.

2

LinkedIn-Strategie Uitvoeren

We gaan stapsgewijs aan de slag met jouw LinkedIn. We bepalen de doelgroepen, stellen de advertentieteksten op en richten de ideale landingspagina in op je website.

3

Maandelijkse Videocall

Maandelijks bespreken we in een videocall onze werkzaamheden, de resultaten die we tot nu toe behaald hebben en wat we de komende maand gaan uitvoeren.

Wij werken voor oa:

Ik help je graag verder
Joris Walsweer
Jouw projectmanager
020 244 0430
joris@tools2grow.nl

Waarom Tools2Grow?
  • Meer dan 250 succesvolle projecten!
  • Ervaren specialisten per online kanaal
  • Compleet ontzorgd van strategie tot uitvoering

Klanten beoordelen Tools2Grow met een

Tools2Grow
5.0
Gebaseerd op 39 beoordelingen
powered by Google
js_loader

Onze partners:

Wat zeggen onze klanten?

Veel gestelde vragen

Zeker, dat kan! Maar dat gaat natuurlijk wel ten koste van de tijd die je aan je core business kunt besteden. Bovendien doe je het altijd ‘erbij’ en niet als hoofdtaak. Dat is toch anders dan wanneer je iemand kunt inschakelen die elke dag met online marketing bezig is. Daarom kiezen de meeste ondernemers toch voor online marketing uitbesteden.

  • Je bespaart jezelf veel tijd en dus geld
  • Onze ervaren specialisten weten precies via welke online kanalen ze jouw doelgroep kunnen overtuigen
  • Je haalt uit uitbesteden meer leads dan wanneer je het zelf doet

Zodra je jouw online marketing wilt uitbesteden, kun je bij veel bureaus terecht. Waar het vooral om gaat, is dat jij je begrepen voelt. Snapt het bureau daadwerkelijk wat jouw bedrijf doet en wat jouw doelgroep wil? Dan kun je met een gerust hart verder gaan.

Bij Tools2Grow kun je jouw online marketing van A tot Z uitbesteden. We analyseren jouw bedrijf om te bepalen waar voor jou de kansen liggen en bepalen vervolgens een resultaatgerichte strategie met de juiste kanalen. Daarnaast kunnen we het opzetten en optimaliseren van je campagnes voor je oppakken en houden we jou natuurlijk met behulp van analyses op de hoogte.

Probeer het zelf: vraag een gratis LinkedIn Marketing Quickscan aan!

Natuurlijk wil je eerst weten of LinkedIn marketing uitbesteden eigenlijk wel zinvol is voor je. Daar komen wij snel achter. Vraag een gratis LinkedIn Marketing Quickscan aan en wij geven je antwoord op je vraag. We maken zelfs een plan van aanpak. Vind je het een goed plan? Dan gaan we graag samen met jou aan de slag met je LinkedIn-campagnes. Trouwens, ben je benieuwd welke andere kanalen Linkedin goed kunnen aanvullen? Overweeg dan eens om je gehele online marketing aan ons uit te besteden.

Eerst inspireren, dan overtuigen

Onze aanpak is nooit standaard. We kiezen altijd voor een strategie op maat die past bij jouw doelgroep, jouw bedrijf en de oplossing die jij biedt. Wat we wél altijd proberen te doen is je potentiële klanten inspireren met hoogstaande content die indruk maakt. Pas daarna staat de doelgroep namelijk open om zich te laten overtuigen. Bovendien kunnen we jouw B2B-doelgroep heel nauwkeurig bereiken via targeting. Zoek je bijvoorbeeld directeuren van bedrijven tot 10 medewerkers? Dan gaan we die heel gericht benaderen. Wil je jouw LinkedIn marketing uitbesteden, dan weet je dus al een beetje hoe we dit gaan aanpakken. We pakken als fullservice bureau alle onderdelen voor je op, dus je hoeft nergens meer achteraan.

Kwaliteitscontent zorgt voor leads

Zodra je écht meerwaarde biedt met je content, wil je doelgroep best een e-mailadres of telefoonnummer achterlaten. Met behulp van content die perfect aansluit op de pijnpunten die jouw doelgroep ervaart, zorgen we voor succesvolle campagnes. Dat kan een whitepaper zijn, maar ook een afgeschermde video, een inspirerende webinar of een ander type content. Samen met jou maken we hier een goed inhoudelijk en overtuigend verhaal van voor op LinkedIn én voor op de landingspagina’s op je website. Ook kunnen wij ervoor zorgen dat deze landingspagina's zoveel mogelijk klanten opleveren via conversieoptimalisatie (CRO).

En van leads maken we klanten

Misschien denk je bij LinkedIn marketing uitbesteden nog niet direct aan leadopvolging, maar voor ons is dat een logisch vervolg. We denken direct aan het opzetten van een e-mailfunnel of het inzetten van conversiegerichte advertenties die we ‘targetten’ op geïnteresseerden. De manier waarop we dat doen is altijd anders, dus laten we eens brainstormen over de mogelijkheden. Dan kunnen we je ook meteen vertellen wat de kosten zijn voor de strategie die we samen kiezen. Er is namelijk geen standaard prijslijst voor LinkedIn marketing uitbesteden.

Wat kost LinkedIn marketing uitbesteden?

De kosten bestaan uit twee onderdelen: de content en de techniek. Eerst heb je de juiste informatieve en overtuigende content nodig, die vervolgens via advertenties of een mailinglijst onder de aandacht wordt gebracht. We geven je graag een prijs op maat wanneer we weten wat je wensen zijn.

Wat zijn de kosten voor op LinkedIn adverteren?

De kosten voor LinkedIn-advertenties verschillen per onderwerp en doelgroep. Ze worden bepaald aan de hand van een veilingsysteem. Hoe meer interesse er is in een bepaald onderwerp, des te hoger de kosten voor de advertentie. Wij zorgen ervoor dat je zo efficiënt mogelijk adverteert.

Hoe werkt de doelgroeptargeting van LinkedIn?

Met LinkedIn-advertenties kun je heel specifiek je doelgroep targeten. Allereerst door de geografische randvoorwaarden in te stellen. Maar ook door bijvoorbeeld leeftijd, geslacht, functietitel of interesses mee te nemen in de targeting. Zo benader je de doelgroep heel gericht.