Deeplink

  • 10+ jaar online marketing ervaring
  • 9.6 als beoordeling door klanten
  • Meer dan 250 succesvolle projecten

Deeplink

Deep links zijn hyperlinks die naar specifieke pagina's binnen een app verwijzen in plaats van naar de homepagina. Hyperlinks zijn handig om gebruikers naar een specifieke locatie binnen een app te leiden. Ze kunnen ook worden gebruikt in verschillende contexten, zoals in marketing campagnes, voor sociale media en in e-mails. Door je LinkedIn marketing uit te besteden zorg je ervoor dat je posts de juiste deeplinks bevatten. 

Een voordeel van deep links is dat ze  gebruikers een betere gebruikerservaring bieden. In plaats van dat gebruiker moeten zoeken naar een bepaalde pagina in een app, kunnen deep links gebruikers direct naar de juiste locatie brengen. De tevredenheid van gebruikers zal stijgen, wat weer kan leiden tot een hogere conversieratio.

Bovendien kunnen deep links  ook gebruikt worden om gebruikers een langere tijd te laten spenderen in een app. Door gebruikers direct naar  relevante pagina's te leiden, kunnen ze sneller vinden waar zij naar op zoek zijn, wat kan leiden tot langere sessies binnen de app.

Deep links kunnen ook worden gebruikt voor zoekmachineoptimalisatie. Door deep links te gebruiken in  de metadata van een app, kunnen zoekmachines de app beter indexeren. Hierdoor kunnen gebruikers beter naar een specifieke pagina  binnen de app worden geleid. Dit kan leiden tot een  hogere ranking in zoekresultaten en uiteindelijk tot meer verkeer naar de app. Je SEO uitbesteden is een manier om zo hoger in de zoekresultaten te eindigen.

Benieuwd naar onze ideeën voor jouw bedrijf?