Haal jij alles uit je website? Misschien heb je wel veel bezoekers, maar weinig aanvragen. Of haakt een groot deel van geïnteresseerden op het allerlaatste moment af voordat ze af moeten rekenen. Het kan ook zijn dat de omvang van de bestellingen wat tegenvalt en dat je daar meer uit wilt halen. Al deze zaken kun je aanpakken met conversie-optimalisatie. Zo haal je meer resultaat uit de bezoekers die je al op je website hebt.
De keuze die iemand maakt om over te gaan tot aankoop is afhankelijk van verschillende dingen. Dit kan te maken hebben met de inhoud van je website, maar ook van de kleur van bepaalde knoppen of het gemak waarmee een bezoeker vindt wat hij of zij wilt hebben.
Daarom brengen we met een uitgebreide analyse in kaart hoe jouw website presteert. We kijken naar goed scorende pagina’s, maar ook het gedrag van bezoekers op je website. Zo kunnen we achterhalen waar we moeten optimaliseren en wat er moet veranderen om mensen over te halen tot een aankoop.
Door die zaken aan te pakken, haal jij meer resultaat uit je website, wat leidt tot een hogere omzet.